niedziela, 4 sierpnia 2013

Stos lipcowy :)

Witajcie,
dzisiaj mój stos lipcowy, jak już mówiłam jest w tym miesiącu dość okazały :) A oto on (po kliknięciu oryginalna wielkość):


Po lewej:
- "Crescendo" Becca Fitzpatrick - kolejna część jednej z moich ulubionych serii (do recenzji "Szeptem" zapraszam tutaj ) książka już przeczytana :) recenzja tutaj
- "Cisza" Becca Fitzpatrick - część trzecia tej samej serii
- "Płonąca lampa" Amanda Quick - moje pierwsze spotkanie z powieścią tej dość znanej autorki, zobaczymy jakie będzie pierwsze wrażenie :)
- "Światła pochylenie" Laura Whitcomb - "Ktoś na mnie patrzył. To dość niezwykłe uczucie, kiedy jest się martwym..." - to zdanie z opisu książki mnie właśnie zaintrygowało, na razie czeka na swoją kolej
- "Pocałunek śmierci" Marcus Sedgwick - zupełnie przypadkowy zakup, jakich wiele w tym miesiącu, zobaczymy co z tego wyniknie :D, więcej o książce tutaj
- "Cienie" Amy Meredith - przeczytana i zniesmaczona (książka i ja ;)) recenzja tutaj , jeśli ktoś jest chętny chciałabym się nią z kimś wymienić. Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę pisać tutaj lub na mojego maila 
- "Polowanie" Amy Meredith - kolejna część, kupiona za jednym zamachem, sądząc po pierwszej części ta również nie przypadnie mi do gustu
- "Świat nocy. Dotyk wampira, Córki nocy, Zaklinaczka." L. J. Smith - po "Pamiętnikach wampirów" pora na inne powieści tej autorki
- "Tajemny krąg. Inicjacja, Zakładniczka." L. J. Smith - sytuacja taka jak powyżej :), już przeczytana niedługo recenzja
- "Primavera" Mary Jane Beaufrand - kolejny szczęśliwy (lub nie) traf :D, więcej o książce tutaj
- "Cień nocy" Andrea Cremer - w trakcie czytania i na razie zapowiada się bardzo ciekawie :) wkrótce recenzja

Po prawej:
- "Dziennik samobójców" Błażej Przygodzki - czeka na swoją kolej, więcej o książce tutaj
- "Gdzie indziej" Gabrielle Zevin - od dawna chciałam przeczytać, melancholijna i nowatorska - tak słyszałam :)
- "Podróż Enrique" Sonia Nazario - "jeśli masz zamiar przeczytać tylko jedną opartą na faktach książkę w tym roku, powinna to być właśnie Podróż Enrique" przekonam się czy warto, więcej o niej tutaj
- "Wróg" Charlie Higson - mroczna i wstrząsająca - taka podobno jest, sprawdzimy :)
- "Bezsenność we dwoje" Sarah Dessen - romans młodzieżowy na jakiś letni wieczór - już niedługo
- "Pocztówka z Toronto" Dariusz Rekosz - już przeczytana, recenzja tutaj, również do wymiany :)
- "Mechanizm serca" Mathias Malzieu - jedno z moich największych czytelniczych rozczarowań :/ recenzja tutaj, również do wymiany
- "Stowarzyszenie miłośników literatury i placka z kartoflanych obierek" Mary Ann Shaffer, Annie Barrows - długi tytuł :D , więcej o książce tutaj
- "Niedoręczony list" Sarah Blake - powieść obyczajowa w czasach wojny - czyli to co lubię :)
- "Lustrzane odbicie" Audrey Niffeneger - kolejna powieść autorki "Żony podróżnika w czasie" (recenzja tutaj) już się nie mogę doczekać :D
- "I wciąż ją kocham" Nicholas Sparks - romans znanego wszystkim autora, przyznaję, że widziałam już film, ale książka nadal czeka :D
- "Chłopiec z latawcem" Khaled Hosseini -powieść trochę innego kalibru niż pozostałe, z cyklu Juliette czyta na poważnie :D
- "Joe Speedboat" Tommy Wieringa - powieść obyczajowa, więcej o niej tutaj

Jak Wam się podoba? Coś czytaliście, polecacie, odradzacie?

W sprawie wymiany piszcie poniżej lub na email julie08642@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz