czwartek, 11 lipca 2013

Stosik czerwcowy

Jak zwykle z opóźnieniem :/ ale na chwilę zgubiłam się w natłoku zaległych recenzji i wolałam najpierw zająć się tamtym, a dopiero teraz moim stosikiem :) Nie jest on tak imponujący jak majowy, ale bardzo zachęcająco, według mnie, się prezentuje:

Po lewej:
-"Rok 1984" George Orwell - tytuł zapewne wielu znany, słyszałam, że warto po nią sięgnąć (z polecenia rówieśników, co dziwi  jak na ten typ literatury)
- "Szeptem" Becca Fitzpatrick - jedna z moich ulubionych książek, czytana już kilkakrotnie w końcu pojawiła się na mojej półce; recenzja tutaj - zapraszam :)
- "Gone. Faza pierwsza. Zniknęli." Michael Grant - juz przeze mnie czytana, tak j. w. w końcu ozdobiła moją domową biblioteczkę i czeka na pozostałe części :)
- "Testament bibliofila" Arkadiusz Niemirski - pierwszy raz w życiu dostałam taką książkę na zakońzcenie roku, jako nagroda w konkursie, sądząc po opisie na okładce może być ciekawe (coś w stylu polskiego "Kodu Da Vinci" :)
- "Powrót władcy wampirów" Justin Richards - znalezione za niewiele na allegro, trochę fantasy, wampiry i trochę kryminał; na razie czeka na swoją kolej
- "Wilkołak" Jonathan Maberry - pozycja znana jednak do tej pory jeszcze nie trafiła w moje ręce

Po prawej, (czyli zaczynam czytać po angielsku :D często zdarza mi się to robić, czytając na telefonie, jednak są to pierwsze książki anglojęzyczne w mojej biblioteczce):
- "Glass Houses" Rachel Caine - pierwsza część serii o wampirach z Morganville, jedna z moich ulubionych
- "Raven's gate" i "Evil star" Anthony Horowitz - pierwsze dwie części dość mało znanej serii pełnej grozy i tajemnic (w Polsce znane pod tytułami: "Krucze wrota" i "Mroczna gwiazda") - zdecydowanie polecam :)
- "Ambassador's mission" Trudi Canavan - powieść autorki, od niedawna w Polsce, znanej i lubianej; pierwsze z nią spotkanie, więc nie wiem czy powinnam zacząć od tego czy wcześniej przeczytać trylogię Czarnego maga (podobno są to odrębne trylogie, jednak nawiązują do siebie)

________________________________________________________________________________
Jak Wam się podoba? Macie coś u siebie, coś chcecie mieć? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz