piątek, 7 czerwca 2013

Stosik majowy :)

Z małym poślizgiem, ale jest! I to jaki :D :




- "Gwiazd naszych wina", John Green - moja ukochana :) w końcu udało mi się zdobyć. Recenzja tutaj <3
-"Wielki Gatsby", F. Scott Fitzgerald - zostałam skuszona faktem, że pojawiła się w "Charliem", na razie czeka na swoją kolej :)
- "Martwy aż do zmroku", Charlaine Harris - z wymiany na Targach Książki :), recenzja tutaj
- "Zaćmienie", Stephenie Meyer - czytana już przeze mnie juz dawno, ale nareszcie mam swoją :), z wymiany na Targach :)
- "The host" Stephenie Meyer (Intruz) - niedawno czytana, ale teraz mam swoją na półeczce, a w dodatku po angielsku :) również z Targów, jednak kupiona, jak widać używana, ale to nic :D
- "Saga księżycowa. Cinder", Marissa Meyer - kupiona na Targach, jeszcze czeka na przeczytanie :)
- "Jutro 1-7", John Marsden - również z wymiany, do 4 części juz czytane, a dalsze jeszcze czekają :)

Przepraszam za spóźnienie, ale przez ten koniec roku nie miałam nawet chwili :/ Jak widać większość z nich jest jeszcze nieczytana, a to dlatego, że kupuję nowe książki, mimo że mam jeszcze ze 20 innych i po prostu nie nadążam. Niedługo wakacje, więc wszystko nadrobię :)
Co myślicie o moich zbiorach majowych? Niektóre juz macie, a może chcielibyście mieć - napiszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz